Ładowanie
Nazwa usługi: Wydawanie wtórnika nalepki kontrolnej na szybę
   
Kogo dotyczy: wnioskodawca
   
Podstawa prawna: Ustawa
Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 z późn. zm.)
Ustawa
Ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.)
Rozporządzenie
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2007 r. Nr 186 poz. 1322 z późn. zm.)
Rozporządzenie
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 września 2003 r. w sprawie szczegółowych czynności organów w sprawach związanych z dopuszczeniem pojazdu do ruchu oraz wzorów dokumentów w tych sprawach (Dz. U. z 2007 r. Nr 137 poz. 968 z późn. zm.)
Inne
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 grudnia 2003 r. w sprawie wysokości opłat za wydanie dowodu rejestracyjnego, pozwolenia czasowego i tablic (tablicy) rejestracyjnych pojazdów (Dz.U. Nr 230, poz. 2302, z późn.zm.).
Inne
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 grudnia 2009 r. w sprawie opłaty ewidencyjnej (Dz.U. Nr 210, poz. 1626).
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Wniosek o wydanie wtórnika
  • Dowód rejestracyjny
  • Karta pojazdu, jeżeli była wydana,
  • Oświadczenie
   
Opłaty: Opłata dokonywana jest bezpośrednio w kasie Starostwa przy złożeniu wniosku o wydanie wtórnika lub z potwierdzeniem przelewu za rejestrację pojazdu na konto Starostwa

80 1240 5703 1111 0010 7747 2877

Opłata wynosi: 19.00 PLN
   
Czas realizacji: niezwłocznie
   
Tryb odwoławczy: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Radomiu za pośrednictwem Starosty Przysuskiego w ciągu 14 dni od daty otrzymania decyzji.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 829