Ładowanie
Nazwa usługi: Decyzja – zezwolenie na emisje gazów cieplarnianych
   
Kogo dotyczy: wnioskodawca
   
Podstawa prawna: Ustawa
art. 41 ustawy z dnia 28 kwietnia 2011 roku o systemie handlu uprawnieniami do emisji gazów cieplarnianych (Dz. U. z 2011 r. Nr 122 poz. 695)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Wniosek, który powinien zawierać:
  • oznaczenie prowadzącego instalację i jego adres zamieszkania lub siedziby;
  • informację o tytule prawnym do instalacji;
  • informację o rodzaju instalacji oraz charakterystykę techniczną źródeł powstawania i miejsca emisji;
  • informację o rodzajach wykorzystywanych materiałów, surowców i paliw oraz o wielkości produkcji;
  • wykaz substancji, które mają być objęte zezwoleniem;
  • proponowane procedury monitorowania wielkości emisji.
  • Do wniosku o wydanie zezwolenia należy dołączyć pozwolenie zintegrowane albo pozwolenie na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza, jeżeli jego uzyskanie jest wymagane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska. Pozwoleń tych nie dołącza się, jeżeli zostały one wydane przez organ właściwy do wydania zezwolenia.
   
Opłaty: opłata skarbowa: 82,00 zł.
wniesiona na konto:
Urząd Gminy i Miasta w Przysusze
79 1240 5703 1111 0000 4901 6718
lub w kasie Starostwa
   
Czas realizacji: Do 30 dni (do 60 dni - w przypadku spraw szczególnie skomplikowanych)
   
Tryb odwoławczy: Wojewoda Mazowiecki w terminie 14 dni od daty otrzymania decyzji.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 798