Ładowanie
Nazwa usługi: Informacje o wytwarzanych odpadach oraz o sposobach gospodarowania wytworzonymi odpadami.
   
Kogo dotyczy: wnioskodawca
   
Podstawa prawna: Ustawa
art. 17 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 39 poz. 251)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • Informacja składana jest w 4 egzemplarzach i zawiera dane określone w art. 24 ust. 4 ustawy o odpadach
  • kopia zaświadczenia o nadaniu nr REGON
  • Informacja o wytwarzanych odpadach powinna zawierać:
  • wyszczególnienie rodzajów odpadów przewidzianych do wytwarzania, a w przypadku, gdy określenie rodzaju nie jest wystarczające do ustalenia zagrożeń, jakie te odpady mogą powodować, właściwy organ może wezwać wnioskodawcę do podania podstawowego składu chemicznego i właściwości odpadów,
  • określenie ilości odpadów poszczególnych rodzajów przewidzianych do wytwarzania w ciągu roku,
  • informacje wskazujące na sposoby zapobiegania powstawaniu odpadów lub ograniczania ilości odpadów i ich negatywnego oddziaływania na środowisko,
  • opis dalszego sposobu gospodarowania odpadami, z uwzględnieniem zbierania, transportu, odzysku i unieszkodliwiania odpadów,
  • wskazanie miejsca i sposobu oraz rodzaju magazynowanych odpadów.
   
Opłaty: Nie pobiera się
   
Czas realizacji: Do rozpoczęcia działalności powodującej powstawanie odpadów można przystąpić, jeżeli Starosta Przysuski w terminie 30 dni od dnia złożenia informacji nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
   
Tryb odwoławczy: Nie występuje, jeżeli Starosta Przysuski w terminie 30 dni od dnia złożenia informacji nie wniesie sprzeciwu w drodze decyzji.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 752