Ładowanie
Nazwa usługi: Zatwierdzanie dokumentacji geologicznej
   
Kogo dotyczy: wnioskodawca
   
Podstawa prawna: Inne
Art. 93 ust. 1 ustawy z dnia 09 czerwca 2011r. Prawo geologiczne i górnicze (PGiG) (Dz. U. Nr 163, poz. 981)
   
Lista dokumentów wymaganych do realizacji usługi:
  • 4 egzemplarza dokumentacji geologicznej + wersja elektroniczna (sporządzonej przez uprawnionego geologa)
   
Opłaty: opłata skarbowa za wydanie decyzji: 10,00 zł, opłatę należy wnieść na konto Urzędu Gminy i Miasta Przysucha Nr 79 1240 5703 1111 0000 4901 6718 lub w kasie Starostwa Powiatowego w Przysusze (dowód wpłaty należy załączyć do wniosku)
   
Czas realizacji: Zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (KPA) - 1 miesiąc, a w sprawach szczególnie skomplikowanych do 2 miesięcy.
   
Tryb odwoławczy: Samorządowe Kolegium Odwoławcze w Radomiu ul. Żeromskiego 53 w terminie 14 dni za pośrednictwem Starosty Przysuskiego.
   
Wybór  podmiotu:
Liczba odwiedzin: 789